Taisyklės ir sąlygos
1. BENDROSIOS NUOSTATOS
1.1. Šios Taisyklės nustato tarp Pardavėjo ir Pirkėjo sudarytos pirkimo-pardavimo sutarties sąlygas ir vykdymotvarką Pirkėjui apsiperkant Pardavėjo Interneto svetainėje.
1.2. Šiose Taisyklėse yra nustatomos Pirkėjo ir Pardavėjo teisės bei pareigos, prekių įsigijimo bei apmokėjimo už jas sąlygos, prekių pristatymo ir grąžinimo tvarka bei kitos su prekių pirkimu-pardavimu Interneto svetainėje susijusios sąlygos.
1.3. Pirkėjas patvirtina šias Taisykles pažymėjęs varnelę ir su jomis susipažįsta prieš susikurdamas Pirkėjo paskyrą arba jos nesusikūręs prieš įsigydamas Pardavėjo prekes. Patvirtintos Taisyklės yra šalims privalomas teisinis dokumentas.
1.4. Kliento pateikti asmens duomenys (vardas, pavardė, adresas, telefonas, el. pašto adresas) registruojantis El. parduotuvėje saugomi ir tvarkomi vadovaujantis 1996 m. birželio 11 d. Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu (aktuali redakcija) ir 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) bei šioje el. parduotuvėje www.alamoshop.lt aprašyta „Privatumo politika“.
2. KLIENTO TEISĖS IR PAREIGOS
2.1. Naudotis El. parduotuvės paslaugomis turi teisę:
2.1.1. veiksnūs fiziniai asmenys, ne jaunesni kaip 18 metų amžiaus;
2.1.2.nepilnamečiai nuo šešiolikos iki aštuoniolikos metų amžiaus tik turėdami tėvų, įtėvių arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai savarankiškai disponuojama savo uždarbiu ar stipendija;
2.1.3. juridiniai asmenys;
2.1.4.visų aukščiau nurodytų asmenų įgalioti atstovai.
2.2. Klientas gali pasirinkti ir užsisakyti bet kurią prekę/prekes iš El. parduotuvės kataloguose pateikiamų prekių.
2.3. Klientas, naudodamasis El. parduotuves paslaugomis, sutinka su šiomis pirkimo – pardavimo sutarties taisyklėmis ir privalo jų laikytis.
2.4. Klientas El. parduotuvės registracijos formoje privalo pateikti išsamius ir teisingus duomenis. Jeigu bus pasikeitę Kliento asmens duomenys ir El. parduotuvė apie tai nebus informuota, Klientas prisiima visą dėl to kylančią nuostolių riziką.
2.5. Klientas atsako už visus savo veiksmus, atliktus naudojantis El. parduotuve.
2.6. Klientas įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims savo registracijos bei prisijungimo duomenų. El. parduotuvė neatsako už trečiųjų asmenų
veiksmus pasinaudojus Kliento prisijungimo duomenimis iki informavimo momento. Tokiu atveju El. parduotuvė ir turi teisę laikyti, kad veiksmus El. parduotuvėje atliko Klientas. El. parduotuvė neatsako už trečiųjų asmenų veiksmus, kai pasinaudoję Kliento bankininkystėssistema, jie sudaro pirkimo – pardavimo sutartis pasinaudodami El. parduotuvės paslaugomis.
3. EL. PARDUOTUVĖS TEISĖS IR PAREIGOS
3.1. El. parduotuvė įsipareigoja sudaryti visas sąlygas Klientui naudotis El. parduotuvės teikiamomis paslaugomis.
3.2. El. parduotuvė, susidarius nenumatytoms aplinkybėms, negalėdama Klientui pristatyti užsakytos prekės įsipareigoja Klientui pasiūlyti analogišką prekę. Klientui atsisakius priimti prekės analogą, sumokėti pinigaigrąžinami per 3 (tris) darbo dienas, jeigu Klientas yra padaręs išankstinį apmokėjimą.
3.3. El. parduotuvė pasilieka teisę:
3.3.1. Be išankstinio perspėjimo, sustabdyti arba nutraukti kliento registraciją ir naudojimąsi El. parduotuvės paslaugomis, jei yra pagrindo manyti, kad
Klientas užsiima neleistina veikla ar kitaip bando pakenkti El. parduotuvės darbui arba stabiliam veikimui;
3.3.2. Susidarius svarbioms aplinkybėms, laikinai arba iš viso nutraukti El. parduotuvės veiklą, apie tai iš anksto nepranešus Klientui.
4. ATSISKAITYMAS UŽ PREKES
4.1. Už prekes klientas gali atsiskaityti:
4.1.1. naudojant banko internetinės bankininkystės sistemas
4.1.2. kredito ir debeto kortele
5. PREKIŲ PRISTATYMAS
5.1. El. parduotuvė įsipareigoja pristatyti Kliento užsakytas prekes po apmokėjimo kliento užsakyme nurodytu adresu Lietuvos teritorijoje ir kitose ES šalyse.
5.2. Lietuvoje prekės pristatomos per 3-5 darbo dienas nuo patvirtinimo iš banko gavimo. Kitose ES šalyse prekės pristatomos per 5-14 (penkias – keturiolika), darbo dienų nuo patvirtinimo iš banko gavimo.
5.3. Klientas gali pasirinkti vieną iš prekių pristatymo būdų, kurie yra nurodyti Interneto svetainėje. Pristatymo kaina priklauso nuo Pirkėjo pasirinkto pristatymo būdo.
5.4. Klientui pasirašius siuntos važtaraštyje arba jį atsėmus iš įgaliotų atstovų paštomatų yra laikoma, kad siunta yra perduota (pristatyta) tinkamai.
5.4. Prekės pristatymo metu Klientas privalo patikrinti prekes siuntos būklę. Pastebėjęs siuntos pažeidimą, Klientas privalo tai atžymėti siuntos važtaraštyje, bei surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą. Klientui pasirašius siuntos važtaraštyje be pastabų, laikoma, kad siunta perduota tvarkinga.
5.5. Jei Pirkėjas neatsiima prekių per nustatytą terminą arba jų nepavyksta įteikti Pirkėjui ir Pirkėjas buvo sumokėjęs už prekes bei jų pristatymą, prekės grąžinamos Pardavėjui, prekių pirkimo-pardavimo sutartis yra nutraukiama, o Pirkėjui grąžinami už prekes sumokėti pinigai, atskaičius Pardavėjui taikomus banko mokesčius bei prekių pristatymo mokestį.
6. PREKIŲ GRĄŽINIMAS
6.1. Klientas gali grąžinti prekę per 14 dienų nuo prekės atsiėmimo.
6.2. Prekių grąžinimą klientas apmoka pats.
6.3. Grąžinama prekė privalo būti nepriekaištingos būklės, pilnai sukomplektuota ir saugiai supakuota.
6.4. Klientas neturi teisės atsisakyti pirkimo – pardavimo sutarties, jeigu prekę sugadino ar iš esmės pasikeitė prekės išvaizdą; pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti gautą prekę, nevertinami kaip esminiai prekės išvaizdos pakeitimai.
6.5. Pinigai yra grąžinami per 10 (dešimt) darbo dienų nuo siuntos grąžinimo dienos.
6.6. Kai grąžinama nekokybiška prekė, El. parduotuvė įsipareigoja priimti nekokybišką prekę ir, nesant Kliento prieštaravimo, ją pakeisti analogiška preke. Klientui prieštaraujant dėl nekokybiškos prekės pakeitimo kokybiška preke, sumokėtus už nekokybišką prekę pinigus grąžinsime per 10 (dešimt) darbo dienų nuo prekės grąžinimo dienos. Tuo atveju, kai paaiškėja, kad El. parduotuvė neturi analogiškos prekės, Klientui bus per 10 (dešimt) darbo dienų nuo šio paaiškėjimo momento sugrąžinti už prekę sumokėti pinigai.
7. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
7.1. El. parduotuvė pasilieka teisę sustabdyti, savo nuožiūra pildyti, keisti šias Taisykles ir kitus su Taisyklėmis susijusius dokumentus. Taisyklių papildymai ar pakeitimai įsigalioja nuo jų paskelbimo dienos, t.y. nuo tos dienos, kai jie yra patalpinami el. parduotuvės sistemoje.
7.2. Jeigu Klientas nesutinka su nauja Taisyklių redakcija, daliniais papildymais, pakeitimais, Klientas turi teisę jų atsisakyti, su sąlyga, kad prarandama teisė naudotis el. parduotuvės paslaugomis.
7.3. Jei po Taisyklių pakeitimo Klientas ir toliau naudojasi El. parduotuvės teikiamomis paslaugomis, laikoma, kad sutinkama su nauja Taisyklių redakcija, daliniais pakeitimais ar papildymais.
7.4. Visi nesutarimai dėl šių Taisyklių vykdymo sprendžiami derybų keliu. Nepavykus susitarti per 30 (trisdešimt) dienų, nesutarimai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
7.5. Šioms taisyklėms yra taikoma Lietuvos Respublikos teisė.